Novosti
WEBINAR 10. RUJNA 2025. (JEDNOSTAVNA NABAVA I DIGITALIZACIJA): PRIKAZ SVIH FUNKCIONALNOSTI APLIKACIJE „JEDNOSTAVNA NABAVA“
Pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže na webinaru 10. rujna 2025. na kojem ćemo predstaviti aplikaciju „Jednostavna nabava“.
- Datum i vrijeme predstavljanja? 10. rujna 2025. od 10:00 do 12:00 sati
- Kako se prijaviti? Za prijavu pošaljite e-mail s Vašim podacima (ime i prezime, e-mail, naziv institucije) na jednostavna@temporis.hr
- Za sudjelovanje na webinaru ne plaća se naknada.
Aplikacija „Jednostavna nabava“ je cloud aplikacija namijenjena za potpuno upravljanje jednostavnom nabavom. Aplikacija unapređuje efikasnost procesa jednostavne javne nabave, smanjuje administrativne radnje i pruža napredne mogućnosti upravljanja nabavom te predstavlja optimalan put za digitalizaciju procesa jednostavne nabave.
Na predstavljanju ćemo prikazati sve funkcionalnosti aplikacije:
- Kako kreirati plan nabave, pratiti izvršenje te upravljati izmjenama plana nabave,
- Kako pripremiti i provesti postupak jednostavne nabave kroz aplikaciju,
- Na koji način automatski kreirati sve potrebne obrasce nabave, narudžbenice i ugovore,
- Na koji način generirati sva potrebna statistička izvješća i registar ugovora.
Također, prikazat ćemo i nove mogućnosti aplikacije:
- Kako objaviti postupak (otvoreni postupak) direktno u aplikaciji bez plaćanja naknada za objave,
- Na koji način poslati poziv na dostavu ponuda te svu potrebnu dokumentacije ponuditeljima izravno iz aplikacije u slučaju direktne nabave ili prikupljanja ponuda,
- Kako se registrirati na Portal za dostavu ponuda i dostaviti e-ponudu kroz aplikaciju,
- Kako kreirati odluku o odabiru/poništenju te poslati odluku ponuditeljima kroz aplikaciju.
Više o aplikaciji pročitajte na www.jednostavna.hr
Pridružite nam se i otkrijte kako Vam aplikacija „Jednostavna nabava“ može olakšati svakodnevni rad u javnoj nabavi!
Želim primati novosti
Prijavite se na newsletter i budite u pravo vrijeme na pravom mjestu!