Novosti

WEBINAR 10. RUJNA 2025. (JEDNOSTAVNA NABAVA I DIGITALIZACIJA): PRIKAZ SVIH FUNKCIONALNOSTI APLIKACIJE „JEDNOSTAVNA NABAVA“

Pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže na webinaru 10. rujna 2025. na kojem ćemo predstaviti aplikaciju „Jednostavna nabava“.

  • Datum i vrijeme predstavljanja? 10. rujna 2025. od 10:00 do 12:00 sati
  • Kako se prijaviti? Za prijavu pošaljite e-mail s Vašim podacima (ime i prezime, e-mail, naziv institucije) na jednostavna@temporis.hr
  • Za sudjelovanje na webinaru ne plaća se naknada.

Aplikacija „Jednostavna nabava“ je cloud aplikacija namijenjena za potpuno upravljanje jednostavnom nabavom. Aplikacija unapređuje efikasnost procesa jednostavne javne nabave, smanjuje administrativne radnje i pruža napredne mogućnosti upravljanja nabavom te predstavlja optimalan put za digitalizaciju procesa jednostavne nabave.

Na predstavljanju ćemo prikazati sve funkcionalnosti aplikacije:

  • Kako kreirati plan nabave, pratiti izvršenje te upravljati izmjenama plana nabave, 
  • Kako pripremiti i provesti postupak jednostavne nabave kroz aplikaciju,
  • Na koji način automatski kreirati sve potrebne obrasce nabave, narudžbenice i ugovore,
  • Na koji način generirati sva potrebna statistička izvješća i registar ugovora.

Također, prikazat ćemo i nove mogućnosti aplikacije:

  • Kako objaviti postupak (otvoreni postupak) direktno u aplikaciji bez plaćanja naknada za objave,
  • Na koji način poslati poziv na dostavu ponuda te svu potrebnu dokumentacije ponuditeljima izravno iz aplikacije u slučaju direktne nabave ili prikupljanja ponuda,
  • Kako se registrirati na Portal za dostavu ponuda i dostaviti e-ponudu kroz aplikaciju,
  • Kako kreirati odluku o odabiru/poništenju te poslati odluku ponuditeljima kroz aplikaciju.

Više o aplikaciji pročitajte na www.jednostavna.hr

Pridružite nam se i otkrijte kako Vam aplikacija „Jednostavna nabava“ može olakšati svakodnevni rad u javnoj nabavi!