ZA NARUČITELJE I PONUDITELJE – PROCES JAVNE NABAVE KROZ STAVOVE KONTROLNIH TIJELA; OČEKIVANE IZMJENE ZJN-A; UMJETNA INTELIGENCIJA (AI) I JAVNA NABAVA
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Planiranje javne nabave, jednostavna nabava, postupci javne nabave, izvršenje ugovora o javnoj nabavi, registar ugovora, evidencije i statistička izvješća – nalazi i preporuke Državnog ureda za reviziju RH
- Načela javne nabave i sukob interesa – primjena u praksi i stavovi kontrolnih tijela (DKOM, VUS, SUD EU, SAFU, AZTN – Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja)
- Izmjene i dopune ZJN-a – očekivane promjene u odnosu na trenutni sustav
- Primjena umjetne inteligencije (AI) u javnoj nabavi – Biltenko
Vrijeme održavanja:
05. veljače 2026; s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30.
Mjesto održavanja:
Zagreb, Hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
- 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević
, Miljenko Cvitanović
, Martina Švegovec
, Zoran Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Planiranje javne nabave;
- Jednostavna nabava (postupci i opći akt o jednostavnoj nabavi);
- Postupci javne nabave;
- Izvršenje ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma;
- Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma;
- Statističko izvješće i evidentiranje javne nabave;
- Nalazi i preporuke Državnog ureda za reviziju RH kroz proces javne nabave – najčešće pogreške u javnoj nabavi te preporuke za bolje upravljanje nabavom.
- Što su načela javne nabave i zašto ih moramo poznavati?
- Primjena načela kroz postupak javne nabave (priprema dokumentacije o nabavi, priprema i dostava ponude, pregled i ocjena ponuda, pravna zaštita, izvršenje ugovora);
- Što je sukob interesa?
- Javna nabava – kako nastaje sukob interesa?
- Najčešće nepravilnosti i kako ih ispraviti, potencijalne sankcije i kako ih izbjeći;
- Primjena načela javne nabave i sukob interesa – praksa DKOM-a, VUS-a, Suda EU, SAFU-a, AZTN-a itd.
- Nacrt prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnoj nabavi – korak po korak kroz odredbe ZJN-a;
- Očekivane novine u sustavu javne nabave u RH u 2026. godini;
- Za naručitelje i ponuditelje – što donose novine i kako pripremiti poslovanje u javnoj nabavi.
- Što je umjetna inteligencija (AI) – mitovi, stvarnost i potencijali u javnoj nabavi;
- Kako se umjetna inteligencija (AI) može primijeniti u javnoj nabavi?
- Kako pronaći odgovore na 95% pitanja u nabavi – praksa relevantnih institucija u RH i EU kroz bazu znanja Biltena javne nabave u RH (BJN RH) i integracija s umjetnom inteligencijom (AI);
- Praktični pregled korištenja umjetne inteligencije (AI) u praksi – Biltenko, prvi AI asistent za javnu nabavu u RH i EU;
- Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0482.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870