PITANJA I ODGOVORI IZ PRAKSE JAVNE NABAVE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Plan nabave, istraživanje tržišta, sudjelovanje gospodarskih subjekata u pripremi postupka javne nabave i sukob interesa
  • Dokumentacija o nabavi bez greške – propisi, praksa i digitalna provedba (EOJN RH)
  • Pregled i ocjena ponuda bez stresa – uvid u najčešće pogreške i kako ih izbjeći
  • Pravna zaštita u postupcima javne nabave
Vrijeme održavanja:
25. rujna 2025s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, Hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.

Popusti su već uračunati u naknadu.

Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević Martina Švegovec Anđelko Rukelj Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Plan nabave;
  • Istraživanje tržišta –prethodno savjetovanje i sudjelovanje gospodarskih subjekata u pripremi postupka javne nabave;
  • Kada je naručitelj u sukobu interesa sa zainteresiranim gospodarskim subjektima;
  • Pitanja i odgovori iz prakse – odluke i mišljenja nadležnih tijela.
  • Najčešće pogreške u pripremi dokumentacije o nabavi i kako ih ispraviti;
  • EOJN RH i dokumentacija: gdje naručitelji najčešće griješe i kako to izbjeći;
  • Pitanja i odgovori iz prakse – odluke i mišljenja nadležnih tijela.
  • Najčešće pogreške u fazi pregleda i ocjene ponuda i kako ih ispraviti;
  • Kako uspješno provesti pregled i ocjenu ponuda u EOJN-u RH?
  • Pitanja i odgovori iz prakse – odluke i mišljenja nadležnih tijela.
  • Dokumentacija o nabavi – pravna zaštita pred DKOM-om i VUS-om;
  • Pregled i ocjena ponuda – pravna zaštita pred DKOM-om i VUS-om;
  • Komunikacija u žalbenom postupku (dostava e-žalbe, odgovor na e-žalbu).
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0301. 
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se