JAVNA NABAVA: AKTUALNA PRAKSA I PROPISI, IZMJENE I DOPUNE ZJN-A; PRAVNA ZAŠTITA; JEDNOSTAVNA NABAVA (PROCES I DIGITALIZACIJA)

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Planiranje javne nabave, istraživanje tržišta i izvršenje ugovora o javnoj nabavi – aktualna praksa i propisi, očekivane izmjene ZJN-a
  • Postupci javne nabave i sukob interesa – aktualna praksa i propisi, očekivane izmjene ZJN-a
  • Pravna zaštita – aktualna praksa, očekivane izmjene ZJN-a
  • Digitalizacija postupka nabave kroz aplikaciju „Jednostavna nabava“, očekivane izmjene ZJN-a
Vrijeme održavanja:
30. siječnja 2026s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30.
Mjesto održavanja:
Zagreb, Hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević Martina Švegovec Anđelko Rukelj Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Planiranje javne nabave u 2026. g. – aktualna praksa i propisi, očekivane izmjene ZJN-a;
  • Istraživanje tržišta – važeći propisi, očekivane izmjene ZJN-a;
  • Izvršenje ugovora o javnoj nabavi – očekivane izmjene ZJN-a;
  • Aktualna praksa relevantnih institucija u sustavu javne nabave;
  • Za naručitelje i ponuditelje – što donose novine i kako pripremiti poslovanje u javnoj nabavi?
  • Kako se pripremaju i provode postupci javne nabave – aktualna praksa relevantnih institucija u sustavu javne nabave i važeći propisi;
  • Priprema i provođenje postupaka javne nabave – očekivane izmjene ZJN-a;
  • Sukob interesa – očekivane izmjene ZJN-a;
  • Za naručitelje i ponuditelje – što donose novine i kako pripremiti poslovanje u javnoj nabavi?
  • Aktualna praksa DKOM-a i VUS-a;
  • Zaštita prava u javnoj nabavi sukladno izmjenama i dopunama ZJN-a;
  • Za naručitelje i ponuditelje – što donose novine i kako pripremiti poslovanje?
  • Izmjene ZJN-a vezane za organizaciju i postupke jednostavne nabave;
  • Kako provesti digitalizaciju internog sustava nabave na ispravan način;
  • Digitalizacija i način organizacije rada naručitelja;
  • Planiranje, priprema i provođenje postupka jednostavne nabave;
  • Digitalizacija – Pregled, ocjena i odabir ponude;
  • Digitalizacija – Izrada ugovora, narudžbenica, praćenje izvršenja i izvještavanje;
  • Primjena načela javne nabave – transparentnost, ekonomičnost i učinkovitost;
  • Preporuke za bolje upravljanje jednostavnom nabavom.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0478. 
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se