JAVNA NABAVA: AKTUALNA PRAKSA I PROPISI, IZMJENE I DOPUNE ZJN-A; PRAVNA ZAŠTITA; JEDNOSTAVNA NABAVA (PROCES I DIGITALIZACIJA)
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Planiranje javne nabave, istraživanje tržišta i izvršenje ugovora o javnoj nabavi – aktualna praksa i propisi, očekivane izmjene ZJN-a
- Postupci javne nabave i sukob interesa – aktualna praksa i propisi, očekivane izmjene ZJN-a
- Pravna zaštita – aktualna praksa, očekivane izmjene ZJN-a
- Digitalizacija postupka nabave kroz aplikaciju „Jednostavna nabava“, očekivane izmjene ZJN-a
Vrijeme održavanja:
30. siječnja 2026; s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30.
Mjesto održavanja:
Zagreb, Hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
Popusti su već uračunati u naknadu.
Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
- 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.
Popusti su već uračunati u naknadu.
Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević
, Martina Švegovec
, Anđelko Rukelj
, Zoran Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Planiranje javne nabave u 2026. g. – aktualna praksa i propisi, očekivane izmjene ZJN-a;
- Istraživanje tržišta – važeći propisi, očekivane izmjene ZJN-a;
- Izvršenje ugovora o javnoj nabavi – očekivane izmjene ZJN-a;
- Aktualna praksa relevantnih institucija u sustavu javne nabave;
- Za naručitelje i ponuditelje – što donose novine i kako pripremiti poslovanje u javnoj nabavi?
- Kako se pripremaju i provode postupci javne nabave – aktualna praksa relevantnih institucija u sustavu javne nabave i važeći propisi;
- Priprema i provođenje postupaka javne nabave – očekivane izmjene ZJN-a;
- Sukob interesa – očekivane izmjene ZJN-a;
- Za naručitelje i ponuditelje – što donose novine i kako pripremiti poslovanje u javnoj nabavi?
- Aktualna praksa DKOM-a i VUS-a;
- Zaštita prava u javnoj nabavi sukladno izmjenama i dopunama ZJN-a;
- Za naručitelje i ponuditelje – što donose novine i kako pripremiti poslovanje?
- Izmjene ZJN-a vezane za organizaciju i postupke jednostavne nabave;
- Kako provesti digitalizaciju internog sustava nabave na ispravan način;
- Digitalizacija i način organizacije rada naručitelja;
- Planiranje, priprema i provođenje postupka jednostavne nabave;
- Digitalizacija – Pregled, ocjena i odabir ponude;
- Digitalizacija – Izrada ugovora, narudžbenica, praćenje izvršenja i izvještavanje;
- Primjena načela javne nabave – transparentnost, ekonomičnost i učinkovitost;
- Preporuke za bolje upravljanje jednostavnom nabavom.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0478.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870