GRAĐEVINSKI RADOVI I USLUGE – PRIPREMA, POSTUPAK I IZVRŠENJE; KAKO POVEZATI PROPISE I PRAKSU IZ PODRUČJA GRADNJE I JAVNE NABAVE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Građevinski radovi i usluge u gradnji (projektiranje, stručni nadzor, upravljanje projektom) – kako se kvalitetno pripremiti za javnu nabavu
  • Građevinski radovi u praksi javne nabave – ključni koraci u pripremi dokumentacije o nabavi i provođenju postupka javne nabave
  • Pravna zaštita u području gradnje – žalbe na dokumentaciju i odluke naručitelja, sudjelovanje gospodarskih subjekata iz trećih zemalja
  • Pregovaranje i mirenje u javnoj nabavi, korak po korak
Vrijeme održavanja:
17. listopada 2025s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, Hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Predavači:
Marijana Zvonar Martina Švegovec Anđelko Rukelj Zoran Blažević Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Građevinski radovi – propisi i praksa;
  • Projektiranje – propisi i praksa;
  • Stručni nadzor građenja – propisi i praksa;
  • Upravljanje projektom gradnje – propisi i praksa;
  • Kako kvalitetno povezati propise i praksu iz područja gradnje sa zahtjevima iz područja javne nabave?
  • Građevinski radovi – dokumentacija o nabavi, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave;
  • Građevinski radovi – provođenje postupka javne nabave, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Žalbe na dokumentaciju o nabavi na predmete nabave: projektiranje, građevinski radovi i nadzor;
  • Žalbe na odluke o odabiru na predmete nabave: projektiranje, građevinski radovi i nadzor;
  • Sudjelovanje gospodarskih subjekata iz trećih zemalja u postupcima javne nabave u RH;
  • Pitanja i odgovori iz prakse.
  • Razlika između pregovaranja i mirenja;
  • Priprema pregovora, taktike i pristupi;
  • Proces pregovaranja, korak po korak kroz praksu.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0320. 
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se