EU FONDOVI I JAVNA NABAVA – NEPRAVILNOSTI I FINANCIJSKE KOREKCIJE U PRAKSI
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Dokumentacija o nabavi – nepravilnosti i financijske korekcije, stavovi kontrolnih tijela za projekte financirane iz EU fondova
- Provođenje postupka i izvršenje ugovora – nepravilnosti i financijske korekcije, stavovi kontrolnih tijela za projekte financirane iz EU fondova
- Nepravilnosti i financijske korekcije u javnoj nabavi – pravna zaštita korisnika bespovratnih sredstava
- Pravna zaštita pred DKOM-om i VUS-om, aktualna praksa
Vrijeme održavanja:
04. lipnja 2025; s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
- 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Saša Smolčić
, Ana Blažičević
, Ana Šimić
, Anđelko Rukelj
, Glorija Raguž Blažević
, Martina Švegovec
, Zoran Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Oblikovanje tehničkih specifikacija i troškovnika;
- Izrada dokumentacije o nabavi s naglaskom na oblikovanje uvjeta sposobnosti;
- Izrada dokumentacije o nabavi s naglaskom na oblikovanje kriterija za odabir ponude;
- Primjeri iz prakse.
- Izmjene dokumentacije o nabavi tijekom roka za dostavu ponuda;
- Pravilna provjera ispunjenja uvjeta za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta s naglaskom na članke 293. i 263. ZJN-a;
- Izvršenje ugovora o nabavi s naglaskom na izmjene ugovora sukladno člancima 315-320. ZJN-a;
- Primjeri iz prakse.
- Ovlasti tijela u sustavu i postupak pravne zaštite korisnika bespovratnih sredstava (javnog naručitelja);
- Sud EU o nepravilnostima i pravnoj zaštiti – primjeri presuda;
- Nacionalna praksa: sporna pitanja u postupku javne nabave;
- Stav HR upravnog suda koji u upravnom sporu ocjenjuje zakonitost postupanja nadležnih tijela sustava upravljanja i kontrole.
- Dokumentacija o nabavi – pravna zaštita pred DKOM-om i VUS-om;
- Pregled i ocjena ponuda – pravna zaštita pred DKOM-om i VUS-om;
- Komunikacija u žalbenom postupku (dostava e-žalbe, odgovor na e-žalbu).
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0185.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870