Pozivamo Vas da sudjelujete na Programu usavršavanja u području javne nabave:

  • NAJČEŠĆE POGREŠKE U JAVNOJ NABAVI I KAKO IH ISPRAVITI
    »
    Dokumentacija o nabavi – najčešće pogreške u izradi
    » Pregled i ocjena ponuda kroz praksu – najčešće pogreške
    » Izvršenje ugovora o javnoj nabavi
    » Financijske korekcije i javna nabava 

 

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. 
Evidencijski broj: 2018-0383.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

MJESTO:      Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1. (karta grada)
VRIJEME:    28. veljače 2019; s početkom u 9:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati.
                    Registracija polaznika od 8:30 sati.
BODOVI:     8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
NAKNADA:  Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
                   - 900,00 kuna (+PDV, 25%) naknada za edukaciju, 
                   - 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 12.
                   Popusti su već uračunati u naknadu.
                   Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u
                   RH br. 12.

PREDAVAČI: Sanda Božičević, Glorija Raguž Blažević, Valentina Turkalj, Anđelko Rukelj i Zoran Blažević. Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.


  » Raspored predavanja

 » Prijavnica


ZAŠTO SUDJELOVATI?

Teme na predavanju su:

DOKUMENTACIJA O NABAVI – NAJČEŠĆE POGREŠKE U IZRADI DOKUMENTACIJE I KAKO IH ISPRAVITI

  Dokumentacija o nabavi – opći podaci, podaci o predmetu nabave, osnove za isključenje gospodarskog subjekta, kriteriji za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti), ESPD, podaci o zahtjevu za sudjelovanje ili ponudi, ostale odredbe;
  Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.

 

PREGLED I OCJENA PONUDA KROZ PRAKSU – NAJČEŠĆE POGREŠKE I KAKO IH ISPRAVITI

  Pojašnjenje i upotpunjavanje – primjena članka 293. ZJN-a;
  Izuzetno niske ponude – primjena članka 289. ZJN-a;
 • Traženje ažuriranih popratnih dokumenata – primjena članka 263. ZJN-a;
 • Primjeri iz prakse DKOM-a.

 

IZVRŠENJE UGOVORA O JAVNOJ NABAVI

  Upravljanje izvršenjem ugovora;
  Izmjene ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma;
  Raskid ugovora – koje su opcije za naručitelja prije raskida ugovora?

 

FINANCIJSKE KOREKCIJE I JAVNA NABAVA

  Što su financijske korekcije?
  Kako izbjeći financijske korekcije?
  Primjeri financijskih korekcija u RH.

  

Tu smo za Vas ukoliko želite praktično znanje i konkretne odgovore na stvarne poslovne situacije!

TKO SUDJELUJE?

Usavršavanje je namijenjeno stručnjacima javne nabave; osobama koje sudjeluju u procesu planiranja javne nabave; osobama koje pripremaju, provode te kontroliraju postupke javne nabave bez obzira na vrijednost; osobama koje prate realizaciju ugovora o javnoj nabavi; osobama koje rade na tajničkim poslovima i poslovima financijsko materijalnog poslovanja proračuna, proračunskog korisnika i javnog trgovačkog društva; državnim, županijskim, gradskim i općinskim dužnosnicima i zaposlenicima; direktorima velikih, srednjih i malih kompanija; ravnateljima, upraviteljima, pročelnicima; revizorima; predstavnicima privatnog sektora koji dostavljaju ponude; osobama koje su zainteresirane za poticanje ekonomskog razvoja hrvatskog gospodarstva.

Ovaj Program usavršavanja važan je i za osobe s certifikatom u području javne nabave jer ga je odobrilo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprava za politiku javne nabave. Pohađanjem Programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

 

UPLATA: Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A, IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9, MBS: 080845415, OIB: 80885983918, svrha doznake: IME i PREZIME POLAZNIKA.

Prijaviti se možete:
• on-line putem prijavnice ispod ili 
• na način da ispunjenu pdf. prijavnicu pošaljete e-mailom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili faxom na broj: 01/6431 870.

Molimo vas da upišete točne podatke jer će biti korišteni za vaše Potvrde koje izdajemo nakon održane edukacije.


Sva polja označena znakom (*) moraju biti ispunjena kako bi prijavnica bila ispravna. Prijava je obvezujuća, otkazivanje prijave javiti telefonski ili e-mailom na info@temporis.hr najkasnije dva dana prije edukacije.


Opći podaci
Polaznik
Pravilnik je dostupan OVDJE.

Nakon zaprimanja vaše prijave, na e-mail koji ste naveli u prijavnici, poslati ćemo vam ponudu za sudjelovanje na edukaciji sa svim podacima neophodnim za plaćanje kotizacije.

Kotizacija se mora uplatiti do početka edukacije.  

CAPTCHA

REFERENCE

Održali smo niz edukacija u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Dubrovniku, Rovinju i Opatiji. Više od 3000 polaznika sudjelovalo je na našim edukacijama… Opširnije
Sudionici naših edukacija su…Opširnije

BILTEN JAVNE NABAVE u RH
- PRETPLATA ZA 2018.-

U tijeku je pretplata na Bilten javne nabave za 2018.

Iskoristite popust od 20% na pretplatu Biltena za 2018.

Opširnije

Primajte naše novosti: