Pozivamo Vas da sudjelujete na Programu usavršavanja u području javne nabave:

  • JAVNA NABAVA ZA REVIZORE
    »
    Planiranje u sustavu javne nabave
    » Upravljanje jednostavnom nabavom i opći akt
    » Otvoreni postupak javne nabave i dokumentacija o nabavi

    » Pravna zaštita po fazama postupka – praksa DKOM-a
    » Izvršenje ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma
    » Učinkovitost javne nabave u RH 

 

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. 
Evidencijski broj: 2017-0417.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

MJESTO: Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1. (karta grada)
VRIJEME: 23. veljače 2018; s početkom u 9:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 8:30 sati.
BODOVI: 8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
NAKNADA: 900,00 kuna (+PDV) po sudioniku.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača.

PREDAVAČI: Glorija Raguž, Sanda Božičević, Anđelko Rukelj i Zoran Blažević. Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.


  » Raspored predavanja

 » Prijavnica


ZAŠTO SUDJELOVATI?

Predmet revizije javne nabave su aktivnosti društva vezane uz provedbu postupaka javne nabave, što obuhvaća: proces planiranja nabave, provedbu postupaka nabave, zaključenje ugovora, praćenje provedbe ugovora, sustav kontrola koje prate izvršenje i primjenu ugovora o nabavi te usklađenost postupaka nabave sa zakonima i drugim propisima.

Ovaj Program usavršavanja namijenjen je revizorima kako bi se upoznali sa novinama u sustavu javne nabave. Program obuhvaća cijeli proces javne nabave, od planiranja do izvršenja ugovora.

Teme na predavanju su:

Planiranje u sustavu javne nabave

  Izrada Plana nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi;
  Najčešći propusti naručitelja u procesu planiranja i kako ih ispraviti;
 • Planiranje i učinkovitost javne nabave.

 

Upravljanje jednostavnom nabavom i opći akt

  Ugovaranje nabava procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna (robe i usluge) odnosno manje od 500.000,00 kuna (radovi);
  Odredbe općeg akta i ugovaranje – revizija akta nakon primjene u praksi; Primjeri iz prakse;
  Sprječavanje sukoba interesa u javnoj nabavi – najčešće nepravilnosti i kako ih otkloniti.

 

Otvoreni postupak javne nabave i dokumentacija o nabavi

  Otvoreni postupak javne nabave – priprema postupka i prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima; tijek postupka i ugovaranje;
  Dokumentacija o nabavi sukladno Zakonu o javnoj nabavi i Pravilniku o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave – sadržaj i način izrade;
  Najčešći propusti u praksi i kako ih otkloniti.

 

Pravna zaštita po fazama postupka – praksa DKOM-a

  Novine u sustavu pravne zaštite – po fazama postupka;
  Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u postupcima javne nabave – primjeri iz prakse DKOM-a;
  Službena dužnost DKOM-a i bitne povrede postupka javne nabave – utvrđene nepravilnosti u 2017;
  Najvažnije iz prakse DKOM-a. Preporuke za revizore.

 

Izvršenje ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma

  Upravljanje izvršenjem ugovora i okvirnih sporazuma – novine u sustavu;
  Izmjene ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma;
  Raskid ugovora – koje su opcije za naručitelja prije raskida ugovora?

 

Učinkovitost javne nabave u RH

  Važnost revizije za razvoj sustava javne nabave; Kriteriji za ocjenu učinkovitosti javne nabave;
  Najčešće nepravilnosti u javnoj nabavi utvrđene revizijom – primjeri iz prakse;
  Unapređenje učinkovitosti javne nabave i revizija – primjeri iz prakse.

  

Tu smo za Vas ukoliko želite praktično znanje i konkretne odgovore na stvarne poslovne situacije!

TKO SUDJELUJE?

Usavršavanje je namijenjeno internim i državnim revizorima, stručnjacima javne nabave, odnosno osobama koje su zainteresirane za poticanje ekonomskog razvoja hrvatskog gospodarstva.

Ovaj Program usavršavanja važan je i za osobe s certifikatom u području javne nabave jer ga je odobrilo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprava za politiku javne nabave. Pohađanjem Programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

 

UPLATA: Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A, IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9, MBS: 080845415, OIB: 80885983918, svrha doznake: IME i PREZIME POLAZNIKA.

Prijaviti se možete:
• on-line putem prijavnice ispod ili 
• na način da ispunjenu pdf. prijavnicu pošaljete e-mailom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili faxom na broj: 01/6431 870.

Molimo vas da upišete točne podatke jer će biti korišteni za vaše Potvrde koje izdajemo nakon održane edukacije.


Sva polja označena znakom (*) moraju biti ispunjena kako bi prijavnica bila ispravna. Prijava je obvezujuća, otkazivanje prijave javiti telefonski ili e-mailom na info@temporis.hr najkasnije dva dana prije edukacije.


Opći podaci
Polaznik

Nakon zaprimanja vaše prijave, na e-mail koji ste naveli u prijavnici, poslati ćemo vam ponudu za sudjelovanje na edukaciji sa svim podacima neophodnim za plaćanje kotizacije.

Kotizacija se mora uplatiti do početka edukacije.  

REFERENCE

Održali smo niz edukacija u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Dubrovniku, Rovinju i Opatiji. Više od 3000 polaznika sudjelovalo je na našim edukacijama… Opširnije
Sudionici naših edukacija su…Opširnije

PROGRAMI USAVRŠAVANJA

» 26.09.2018. - ZAGREB
» 27.09.2018. - ZAGREB
» 03.10.2018. - OSIJEK
» 18.10.2018. - ZADAR
» 25.10.2018. - ZAGREB
» 26.10.2018. - ZAGREB

BILTEN JAVNE NABAVE u RH
- PRETPLATA ZA 2018.-

U tijeku je pretplata na Bilten javne nabave za 2018.

Iskoristite popust od 20% na pretplatu Biltena za 2018.

Opširnije

Primajte naše novosti: