Pozivamo Vas da sudjelujete na Programu usavršavanja u području javne nabave:

  • » Planiranje u sustavu javne nabave
    » EOJN RH - novine u sustavu
    » Jednostavna nabava i opći akt
    » Praksa DKOM-a, po fazama postupka 

 

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. 
Evidencijski broj: 2017-0409.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

MJESTO: Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1.
VRIJEME: 16. veljače 2018; s početkom u 9:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 8:30 sati.
BODOVI: 8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
NAKNADA: 900,00 kuna (+PDV) po sudioniku.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača.

PREDAVAČI: Glorija Raguž, Sanda Božičević, Zvonimir Jukić, Anđelko Rukelj i Zoran Blažević. Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.


  » Raspored predavanja

 » Prijavnica


ZAŠTO SUDJELOVATI?

Teme na predavanju su:

Planiranje u sustavu javne nabave – utjecaj novina

  Kako pripremiti Plan nabave za 2018. godinu sukladno ZJN-u 2016?
  Najčešći propusti naručitelja u procesu planiranja i kako ih izbjeći (primjeri iz prakse);
 • Pravilnik o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi.

 

EOJN RH – novine u sustavu

  Rad naručitelja i ponuditelja u sustavu EOJN-a RH;
  Pravilnik o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (NN, br. 101/17);
  Pravilnik o elektroničkoj žalbi u javnoj nabavi (NN, br. 101/17).

 

Jednostavna nabava i opći akt

  Ugovaranje nabava procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna (robe i usluge) odnosno manje od 500.000,00 kuna (radovi);
  Komunikacija s gospodarskim subjektima (poziv na dostavu ponude, ponuda, odabir, narudžbenica/ugovor, izvršenje);
  Primjeri iz prakse.

 

Praksa DKOM-a, po fazama postupka

  Novine u sustavu pravne zaštite – po fazama postupka;
  Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u postupcima javne nabave – primjeri iz prakse DKOM-a (aktualna praksa po ZJN-u 2016);
  Službena dužnost DKOM-a i bitne povrede postupka javne nabave – praksa.

  

Tu smo za Vas ukoliko želite praktično znanje i konkretne odgovore na stvarne poslovne situacije!

TKO SUDJELUJE?

Usavršavanje je namijenjeno stručnjacima javne nabave; osobama koje sudjeluju u procesu planiranja javne nabave; osobama koje pripremaju, provode te kontroliraju postupke javne nabave bez obzira na vrijednost; osobama koje prate realizaciju ugovora o javnoj nabavi; osobama koje rade na tajničkim poslovima i poslovima financijsko materijalnog poslovanja proračuna, proračunskog korisnika i javnog trgovačkog društva; državnim, županijskim, gradskim i općinskim dužnosnicima i zaposlenicima; direktorima velikih, srednjih i malih kompanija; ravnateljima, upraviteljima, pročelnicima; revizorima; predstavnicima privatnog sektora koji dostavljaju ponude; osobama koje su zainteresirane za poticanje ekonomskog razvoja hrvatskog gospodarstva.

Ovaj Program usavršavanja važan je i za osobe s certifikatom u području javne nabave jer ga je odobrilo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprava za politiku javne nabave. Pohađanjem Programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

 

UPLATA: Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A, IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9, MBS: 080845415, OIB: 80885983918, svrha doznake: IME i PREZIME POLAZNIKA.

Prijaviti se možete:
• on-line putem prijavnice ispod ili 
• na način da ispunjenu pdf. prijavnicu pošaljete e-mailom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili faxom na broj: 01/6431 870.

Molimo vas da upišete točne podatke jer će biti korišteni za vaše Potvrde koje izdajemo nakon održane edukacije.


Sva polja označena znakom (*) moraju biti ispunjena kako bi prijavnica bila ispravna. Prijava je obvezujuća, otkazivanje prijave javiti telefonski ili e-mailom na info@temporis.hr najkasnije dva dana prije edukacije.


Opći podaci
Polaznik

Nakon zaprimanja vaše prijave, na e-mail koji ste naveli u prijavnici, poslati ćemo vam ponudu za sudjelovanje na edukaciji sa svim podacima neophodnim za plaćanje kotizacije.

Kotizacija se mora uplatiti do početka edukacije.  

REFERENCE

Održali smo niz edukacija u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Dubrovniku, Rovinju i Opatiji. Više od 3000 polaznika sudjelovalo je na našim edukacijama… Opširnije
Sudionici naših edukacija su…Opširnije

PROGRAMI USAVRŠAVANJA

» 26.09.2018. - ZAGREB
» 27.09.2018. - ZAGREB
» 03.10.2018. - OSIJEK
» 18.10.2018. - ZADAR
» 25.10.2018. - ZAGREB
» 26.10.2018. - ZAGREB

BILTEN JAVNE NABAVE u RH
- PRETPLATA ZA 2018.-

U tijeku je pretplata na Bilten javne nabave za 2018.

Iskoristite popust od 20% na pretplatu Biltena za 2018.

Opširnije

Primajte naše novosti: