Pozivamo Vas da sudjelujete na Programu usavršavanja u području javne nabave:

  • » Planiranje javne nabave za 2019.
    » Jednostavna nabava – od planiranja do izvršenja
    » ENP – Ekonomski najpovoljnija ponuda u praksi
    » Pravna zaštita – praksa DKOM-a po fazama postupka 

 

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. 
Evidencijski broj: 2018-0353.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

MJESTO:      Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1. (karta grada)
VRIJEME:    13. prosinca 2018; s početkom u 9:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati.
                    Registracija polaznika od 8:30 sati.
BODOVI:     8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
NAKNADA:  Iznosi 900,00 kuna (+PDV) po sudioniku.
                   Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača.

PREDAVAČI: Sanda Božičević, Glorija Raguž Blažević, Zoran Turuk i Anđelko Rukelj. Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.


  » Raspored predavanja

 » Prijavnica


ZAŠTO SUDJELOVATI?

Teme na predavanju su:

PLANIRANJE JAVNE NABAVE ZA 2019.

  Kako pripremiti plan nabave za 2019. godinu sukladno ZJN-u?
  Aktualna pitanja o planu nabave, registru ugovora i analizi tržišta u javnoj nabavi;
 • Propusti naručitelja u procesu planiranja i kako ih izbjeći – primjeri iz prakse.

 

JEDNOSTAVNA NABAVA – OD PLANIRANJA DO IZVRŠENJA

  Upravljanje jednostavnom nabavom;
  Ugovaranje nabava procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna (robe i usluge) odnosno manje od 500.000,00 kuna (radovi);
 • Komunikacija s gospodarskim subjektima – primjeri iz prakse: poziv na dostavu ponude, ponuda, odabir, narudžbenica/ugovor, izvršenje.

 

ENP – EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJA PONUDA U PRAKSI

  ENP – kriterij za odabir ponude, određivanje kriterija i ocjenjivanje;
  Kriteriji za odabir ponude za nabavu robe, radova i usluga – specifičnosti za različite predmete nabave;
  Aktualni primjeri iz prakse.

 

PRAVNA ZAŠTITA – PRAKSA DKOM-a PO FAZAMA POSTUPKA

  Nove odluke DKOM-a po fazama postupka;
  Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u postupcima javne nabave;
  Izvješće DKOM-a za 2017. godinu – pregled korisnih informacija.

  

Tu smo za Vas ukoliko želite praktično znanje i konkretne odgovore na stvarne poslovne situacije!

TKO SUDJELUJE?

Usavršavanje je namijenjeno stručnjacima javne nabave; osobama koje sudjeluju u procesu planiranja javne nabave; osobama koje pripremaju, provode te kontroliraju postupke javne nabave bez obzira na vrijednost; osobama koje prate realizaciju ugovora o javnoj nabavi; osobama koje rade na tajničkim poslovima i poslovima financijsko materijalnog poslovanja proračuna, proračunskog korisnika i javnog trgovačkog društva; državnim, županijskim, gradskim i općinskim dužnosnicima i zaposlenicima; direktorima velikih, srednjih i malih kompanija; ravnateljima, upraviteljima, pročelnicima; revizorima; predstavnicima privatnog sektora koji dostavljaju ponude; osobama koje su zainteresirane za poticanje ekonomskog razvoja hrvatskog gospodarstva.

Ovaj Program usavršavanja važan je i za osobe s certifikatom u području javne nabave jer ga je odobrilo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprava za politiku javne nabave. Pohađanjem Programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

 

UPLATA: Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A, IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9, MBS: 080845415, OIB: 80885983918, svrha doznake: IME i PREZIME POLAZNIKA.

Prijaviti se možete:
• on-line putem prijavnice ispod ili 
• na način da ispunjenu pdf. prijavnicu pošaljete e-mailom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili faxom na broj: 01/6431 870.

Molimo vas da upišete točne podatke jer će biti korišteni za vaše Potvrde koje izdajemo nakon održane edukacije.


Sva polja označena znakom (*) moraju biti ispunjena kako bi prijavnica bila ispravna. Prijava je obvezujuća, otkazivanje prijave javiti telefonski ili e-mailom na info@temporis.hr najkasnije dva dana prije edukacije.


Opći podaci
Polaznik
Pravilnik je dostupan OVDJE.

Nakon zaprimanja vaše prijave, na e-mail koji ste naveli u prijavnici, poslati ćemo vam ponudu za sudjelovanje na edukaciji sa svim podacima neophodnim za plaćanje kotizacije.

Kotizacija se mora uplatiti do početka edukacije.  

CAPTCHA

REFERENCE

Održali smo niz edukacija u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Dubrovniku, Rovinju i Opatiji. Više od 3000 polaznika sudjelovalo je na našim edukacijama… Opširnije
Sudionici naših edukacija su…Opširnije

BILTEN JAVNE NABAVE u RH
- PRETPLATA ZA 2018.-

U tijeku je pretplata na Bilten javne nabave za 2018.

Iskoristite popust od 20% na pretplatu Biltena za 2018.

Opširnije

Primajte naše novosti: