ZATVARANJE 2022. I PRIPREMA ZA 2023. GODINU

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Planiranje javne nabave za 2023.
  • Jednostavna nabava – Smjernice za provedbu postupaka jednostavne nabave Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja
  • Zelena nabava – primjeri iz prakse
  • ENP – Što još uvijek ne razumijemo i gdje griješimo?
Vrijeme održavanja:
16. prosinca 2022s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.300,00 kuna (+PDV) po sudioniku.
Naknada u eurima: 172,54 eura (+PDV) po sudioniku; Tečaj: 1 euro = 7,53450 kuna.

    Naknada uključuje:
  • 1.080,00 kuna za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH – Jednostavna nabava.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH – Jednostavna nabava.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Sanda Božičević Glorija Raguž Blažević Valentina Turkalj Zoran Blažević Martina Švegovec .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Istraživanje tržišta i priprema plana nabave;
  • Kako pripremiti plan nabave za 2023. sukladno Zakonu o javnoj nabavi u doba izvanrednih okolnosti?
  • Planiranje javne nabave za 2023. i uvođenje EUR-a;
  • Aktualna pitanja i rješenja iz prakse.
  • Kako izraditi opći akt za provedbu postupaka jednostavne nabave sukladno Smjernicama MINGOR-a;
  • Postupak sklapanja ugovora o jednostavnoj nabavi sukladno Smjernicama MINGOR-a;
  • Postupci jednostavne nabave – aktualna pitanja i rješenja iz prakse.
  • Što je zelena nabava – pravni okvir, specifičnosti i zahtjevi u RH;
  • Nabavne kategorije primjenjive za zelenu nabavu;
  • Priprema dokumentacije o nabavi – zelena nabava;
  • Kako doći do potrebnih informacija – primjeri iz prakse.
  • ENP u praksi – postupanje na strani naručitelja i ponuditelja;
  • ENP i istraživanje tržišta;
  • ENP i postupak nabave (izrada dokumentacije o nabavi, pregled i ocjena ponuda, pravna zaštita);
  • ENP i izvršenje ugovora.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2022-0507.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se