UVJETI SPOSOBNOSTI, ESPD, PRAVNA ZAŠTITA

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Popis radova, isporuka robe i usluga kao dokaz tehničke i stručne sposobnosti
  • Stručnjaci kao dokaz tehničke i stručne sposobnosti
  • Primjena ESPD-a u praksi
  • Pravna zaštita, odluke DKOM-a i Visokog upravnog suda RH – analiza prakse
Vrijeme održavanja:
27. rujna 2019s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna (+PDV, 25%) naknada za edukaciju,
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 15.
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 15.
Predavači:
Sanda Božičević Glorija Raguž Blažević Martina Juričić Anđelko Rukelj Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Uvjeti sposobnosti – tehnička i stručna sposobnost;
  • Popis kao dokaz – primjeri iz prakse (specifičnosti za različite predmete nabave);
  • Najčešće pogreške u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse DKOM-a.
  • Uvjeti sposobnosti – tehnička i stručna sposobnost;
  • Stručnjaci kao dokaz tehničke i stručne sposobnosti – primjeri iz prakse;
  • Najčešće pogreške u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Sve o ESPD-u na jednom mjestu – što je, kako i kada se primjenjuje?
  • Sadržaj ESPD zahtjeva – koje su obveze za naručitelje u pripremi dokumentacije o nabavi te u postupku pregleda i ocjene ponuda – primjeri iz prakse;
  • Sadržaj ESPD odgovora – kako ponuditelji trebaju popuniti ESPD;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Poslovni odnos naručitelja i ponuditelja tijekom žalbenog postupka;
  • Nove odluke DKOM-a po fazama postupka;
  • Odluke Visokog upravnog suda RH;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u postupcima javne nabave.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Evidencijski broj: 2019-0295.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se