PLANIRANJE, JEDNOSTAVNA NABAVA, JAMSTVA, TROŠKOVNIK

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Planiranje javne nabave za 2020.
  • Jednostavna nabava – od planiranja do izvršenja, korak po korak
  • Jamstva – kako ih koristiti na ispravan način
  • Troškovnik – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
Vrijeme održavanja:
28. studenoga 2019s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna (+PDV, 25%) naknada za edukaciju,
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br.14 – Vodič kako pripremiti opći akt o jednostavnoj nabavi, korak po korak.
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br.14.
Predavači:
Sanda Božičević Glorija Raguž Blažević Martina Juričić Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Kako pripremiti plan nabave za 2020. godinu sukladno ZJN-u?
  • Aktualna pitanja o planu nabave, registru ugovora i analizi tržišta u javnoj nabavi;
  • Planiranje i efikasnost internih sustava nabave;
  • Propusti naručitelja u procesu planiranja i kako ih izbjeći – primjeri iz prakse.
  • Što treba znati prije donošenja (izmjene) općeg akta o jednostavnoj nabavi;
  • Opći akt o jednostavnoj nabavi – korak po korak kroz odredbe akta;
  • Planiranje jednostavne nabave;
  • Priprema i pokretanje postupka jednostavne nabave;
  • Prikupljanje ponuda;
  • Otvaranje ponuda;
  • Pregled i ocjena ponuda;
  • Odlučivanje naručitelja i odabir ponude;
  • Ugovaranje i izvršenje ugovora o javnoj (jednostavnoj) nabavi;
  • Primjeri iz prakse.
  • Kako ispravno definirati jamstva?
  • Kako prepoznati pogreške u jamstvima?
  • Pojašnjenje i upotpunjavanje jamstva – primjena instituta u praksi.
  • Sadržaj i priprema troškovnika – najčešće pogreške naručitelja i kako ih ispraviti;
  • Popunjavanje troškovnika – najčešće pogreške ponuditelja i kako ih ispraviti;
  • Postupak pregleda i ocjene troškovnika – najčešće pogreške i kako ih ispraviti.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Evidencijski broj: 2019-0385.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se