NOVINE U SUSTAVU JAVNE NABAVE
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Izmjene Zakona o javnoj nabavi
- Uvođenje EUR-a i javna nabava
- Izvanredne okolnosti i javna nabava
- Dinamički sustav nabave – primjena u doba izvanrednih okolnosti
- Praksa DKOM-a i VUS-a
- Izmjene tijekom izvršenja ugovora o javnoj nabavi – korak po korak
Vrijeme održavanja:
10. lipnja 2022; s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.300,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 23.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
- 1.080,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 23 (Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH, III. DIO).
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 23.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević
, Zoran Turuk
, Zvonimir Jukić
, Zoran Blažević
, Martina Švegovec
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Izmjene ZJN-a i utjecaj na poslovanje naručitelja i ponuditelja;
- Uvođenje EUR-a i javna nabava;
- Upravljanje internim sustavima javne nabave u doba izvanrednih okolnosti;
- Utjecaj izvanrednih okolnosti na proces javne nabave – gdje nastaju problemi i koja su moguća rješenja.
- Što je dinamički sustav nabave i za što se koristi?
- Uspostava i provođenje dinamičkog sustava nabave – propisi i praksa;
- Primjena dinamičkog sustava nabave u doba izvanrednih okolnosti;
- Dinamički sustav u praksi – problemi i prednosti.
- Odluke DKOM-a koje mijenjaju postupanje naručitelja i ponuditelja;
- Odluke VUS-a koje mijenjaju postupanja naručitelja i ponuditelja;
- Statistika DKOM-a za 2021. godinu, preporuke za naručitelje i ponuditelje.
- Uvođenje u posao;
- Razumijevanja prava i obveza naručitelja i ponuditelja;
- Evidentiranje promijenjenih okolnosti;
- Izmjene ugovora – radovi (FIDIC i ZOO);
- Izmjene ugovora – robe i usluge.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2022-0244.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870