NOVINE U SUSTAVU JAVNE NABAVE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Izmjene Zakona o javnoj nabavi
  • Uvođenje EUR-a i javna nabava
  • Izvanredne okolnosti i upravljanje nabavom
  • Dinamički sustav nabave – primjena u doba izvanrednih okolnosti
  • Pravna zaštita – novine u sustavu i praksa DKOM-a i VUS-a
  • Izmjene tijekom izvršenja ugovora o javnoj nabavi – korak po korak
Vrijeme održavanja:
09. prosinca 2022s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.300,00 kuna (+PDV) po sudioniku. Naknada u eurima: 172,54 eura (+PDV) po sudioniku; Tečaj: 1 euro = 7,53450 kuna.
    Naknada uključuje:
  • 1.080,00 kuna za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH br. 26 (Vodič za naručitelje i ponuditelje – od A do Ž, korak po korak – II. DIO).
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 26. Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Martina Švegovec Zoran Turuk Anđelko Rukelj Zoran Blažević Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Izmjene ZJN-a i utjecaj na poslovanje naručitelja i ponuditelja;
  • Uvođenje EUR-a i javna nabava;
  • Upravljanje internim sustavima javne nabave u doba izvanrednih okolnosti;
  • Utjecaj izvanrednih okolnosti na proces javne nabave – gdje nastaju problemi i koja su moguća rješenja.
  • Što je dinamički sustav nabave i za što se koristi?
  • Uspostava i provođenje dinamičkog sustava nabave – propisi i praksa;
  • Primjena dinamičkog sustava nabave u doba izvanrednih okolnosti;
  • Dinamički sustav u praksi – problemi i prednosti.
  • Odluke DKOM-a u 2022. godini;
  • Presude VUS-a u 2022. godini;
  • Prijedlozi za unapređenje rada naručitelja i ponuditelja.
  • Uvođenje u posao;
  • Razumijevanja prava i obveza naručitelja i ponuditelja;
  • Izmjene ugovora – radovi (FIDIC, ZOO i ZJN);
  • Novi Zaključak Vlade RH;
  • Izmjene ugovora – roba i usluge (ZOO i ZJN).
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2022-0492.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se