NAJČEŠĆE POGREŠKE U JAVNOJ NABAVI I KAKO IH ISPRAVITI

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Popis radova, isporuka robe i usluga kao dokaz tehničke i stručne sposobnosti
  • Jednakovrijednost kod tehničkih specifikacija
  • Troškovnik – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
  • Primjena e-Certisa tijekom pregleda i ocjene ponuda
  • Pravna zaštita, odluke DKOM-a i Visokog upravnog suda RH – analiza prakse
Vrijeme održavanja:
12. srpnja 2019s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati.. Registracija polaznika od 08:30.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna (+PDV, 25%) naknada za edukaciju,
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br.13.
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br.13.
Predavači:
Sanda Božičević Martina Juričić Valentina Turkalj Anđelko Rukelj Zoran Blažević Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Uvjeti sposobnosti – tehnička i stručna sposobnost;
  • Popis kao dokaz – primjeri iz prakse (specifičnosti za različite predmete nabave);
  • Najčešće pogreške u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse DKOM-a.
  • Na što i kada tehničke specifikacije smiju upućivati?
  • Kriteriji mjerodavni za ocjenu jednakovrijednosti;
  • Dokazna sredstva za jednakovrijednost.
  • Sadržaj i priprema troškovnika – najčešće pogreške naručitelja i kako ih ispraviti;
  • Popunjavanje troškovnika – najčešće pogreške ponuditelja i kako ih ispraviti;
  • Postupak pregleda i ocjene troškovnika – najčešće pogreške i kako ih ispraviti.
  • Pregled i ocjena ponuda sukladno pozitivnim propisima;
  • e-Certis – primjeri i primjena u praksi;
  • e-Certis – elektronski prikaz rada u sustavu, korak po korak.
  • Poslovni odnos naručitelja i ponuditelja tijekom žalbenog postupka;
  • Nove odluke DKOM-a po fazama postupka;
  • Odluke Visokog upravnog suda RH;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u postupcima javne nabave.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Evidencijski broj: 2019-0220.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se