NAČELA, ZAJEDNICA, PODUGOVARANJE, OSLANJANJE, JEDNAKOVRIJEDNOST, TROŠKOVNIK, FINANCIJSKE KOREKCIJE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Načela javne nabave – primjena u praksi
  • Zajednica ponuditelja
  • Podugovaranje u javnoj nabavi
  • Oslanjanje na sposobnost drugog subjekta
  • Jednakovrijednost kod tehničkih specifikacija
  • Troškovnik – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
  • Financijske korekcije i javna nabava
Vrijeme održavanja:
17. prosinca 2021s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 23 (Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH, III. DIO).
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 23.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Miljenko Cvitanović Glorija Raguž Blažević Martina Švegovec Ana Šimić Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Što su načela javne nabave i zašto ih moramo poznavati?
  • Primjena načela kroz postupak javne nabave (priprema dokumentacije o nabavi, priprema i dostava ponude, pregled i ocjena ponuda, pravna zaštita, izvršenje ugovora);
  • Primjena načela javne nabave – praksa DKOM-a, VUS-a i Suda EU.
  • Zajednica ponuditelja – postupanje u postupku javne nabave na strani naručitelja i ponuditelja;
  • Podugovaranje u javnoj nabavi – postupanje u postupku javne nabave na strani naručitelja i ponuditelja;
  • Oslanjanje na sposobnost drugog subjekta – problemi u praksi i kako ih izbjeći;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Na što i kada tehničke specifikacije smiju upućivati?
  • Kriteriji mjerodavni za ocjenu jednakovrijednosti;
  • Dokazna sredstva za jednakovrijednost.
  • Sadržaj i priprema troškovnika – najčešće pogreške naručitelja i kako ih ispraviti;
  • Popunjavanje troškovnika – najčešće pogreške ponuditelja i kako ih ispraviti;
  • Postupak pregleda i ocjene troškovnika – najčešće pogreške i kako ih ispraviti.
  • Što su financijske korekcije i kako ih izbjeći?
  • Primjeri financijskih korekcija u RH;
  • Najčešći propusti naručitelja i preporuke za otklanjanje.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2021-0440.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se