JEDNOSTAVNA NABAVA, TROŠKOVNIK, JAMSTVA, UGOVOR O JAVNOJ (JEDNOSTAVNOJ) NABAVI
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Jednostavna nabava – od planiranja do izvršenja, uz primjenu EOJN-a RH, korak po korak
- Troškovnik – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
- Jamstva – kako ih koristiti na ispravan način
- Upravljanje izvršenjem ugovora – jednostavne nabave
Vrijeme održavanja:
18. veljače 2021; s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 14.
- 900,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 14 (Vodič kako pripremiti opći akt o jednostavnoj nabavi, korak po korak).
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 14.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević
, Martina Juričić
, Zoran Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Planiranje jednostavne nabave; Priprema i pokretanje postupka jednostavne nabave;
- Prikupljanje ponuda; Otvaranje ponuda; Pregled i ocjena ponuda; Odlučivanje naručitelja i odabir ponude;
- Ugovaranje i izvršenje ugovora o javnoj (jednostavnoj) nabavi;
- Poslovni odnos naručitelja i ponuditelja u jednostavnoj nabavi;
- Nalazi Državnog ureda za reviziju;
- Jednostavna nabava – primjena EOJN-a RH;
- Primjeri iz prakse.
- Sadržaj i priprema troškovnika – najčešće pogreške naručitelja i kako ih ispraviti;
- Popunjavanje troškovnika – najčešće pogreške ponuditelja i kako ih ispraviti;
- Postupak pregleda i ocjene troškovnika – najčešće pogreške i kako ih ispraviti.
- Kako ispravno definirati jamstva?
- Kako prepoznati pogreške u jamstvima?
- Pojašnjenje i upotpunjavanje jamstva – primjena instituta u praksi.
- Specifičnosti ugovora jednostavne nabave (roba, radovi, usluge);
- Kako se upravlja ugovorima jednostavne nabave;
- Izmjene ugovora o javnoj nabavi;
- Raskid ugovora – koje su opcije za naručitelja prije raskida ugovora?
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2020-0496.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870