JAVNA NABAVA ZA REVIZORE – NOVINE U SUSTAVU JAVNE NABAVE RH

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Upravljanje javnom nabavom od planiranja do izvršenja – izmjene ZJN-a, nove Smjernice MINGOR-a za jednostavnu nabavu, uvođenje eura
  • Otvoreni postupak javne nabave i dokumentacija o nabavi – izmjene ZJN-a, uvođenje eura
  • Aktualna praksa DKOM-a i VUS-a – analiza najčešćih propusta
  • Izvršenje ugovora – upravljanje ugovorima i izmjene ugovora
  • Financijske korekcije i javna nabava
Vrijeme održavanja:
02. ožujka 2023s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 172,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada u HRK: 1.295,93 HRK (+PDV) po sudioniku; Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK.

Naknada uključuje:
  • 143,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 29,00 EUR (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH – Jednostavna nabava.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH – Jednostavna nabava.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Sanda Božičević Martina Švegovec Glorija Raguž Blažević Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Plan nabave – utjecaj izmjena ZJN-a i uvođenja eura u RH na izradu plana nabave;
  • Jednostavna nabava – Smjernice za provedbu postupaka jednostavne nabave (MINGOR);
  • Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma – utjecaj izmjena ZJN-a i uvođenja eura u RH na vođenje registra;
  • Primjeri iz prakse.
  • Otvoreni postupak javne nabave – priprema postupka i prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima; tijek postupka i ugovaranje;
  • Dokumentacija o nabavi – sadržaj i način izrade;
  • Utjecaj izmjena ZJN-a i uvođenja eura u RH na pripremu dokumentacije o nabavi i provođenje otvorenog postupka javne nabave;
  • Najčešći propusti u praksi i kako ih otkloniti – primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu.
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u postupcima javne nabave – primjeri iz prakse DKOM-a i VUS-a;
  • Odluke DKOM-a i Visokog upravnog suda RH – analiza prakse;
  • Mogućnosti za unapređenje rada naručitelja i ponuditelja;
  • Preporuke za revizore.
  • Upravljanje izvršenjem ugovora i okvirnih sporazuma;
  • Izmjene ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma – promjena cijena;
  • Raskidi ugovora, aktiviranje jamstava i sudski sporovi.
  • Što su financijske korekcije?
  • Kako izbjeći financijske korekcije?
  • Primjeri financijskih korekcija u RH.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2023-0023.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se