JAVNA NABAVA ZA REVIZORE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Upravljanje javnom nabavom od planiranja do izvršenja
  • Otvoreni postupak javne nabave i dokumentacija o nabavi
  • Pravna zaštita kroz praksu DKOM-a i presude VUS-a – analiza prakse
  • Izvršenje ugovora o javnoj nabavi tijekom epidemije (COVID-19)
  • Financijske korekcije i javna nabava
Vrijeme održavanja:
28. travnja 2021s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 21 (Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH).
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 21.
Predavači:
Sanda Božičević Glorija Raguž Blažević Anđelko Rukelj Zoran Blažević Martina Juričić .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Izrada Plana nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi;
  • Najčešći propusti naručitelja u procesu planiranja i kako ih ispraviti;
  • Planiranje i učinkovitost javne nabave.
  • Otvoreni postupak javne nabave – priprema postupka i prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima; tijek postupka i ugovaranje;
  • Dokumentacija o nabavi sukladno ZJN-u i Pravilniku o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave – sadržaj i način izrade;
  • Najčešći propusti u praksi i kako ih otkloniti.
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u postupcima javne nabave – primjeri iz prakse DKOM-a;
  • Odluke DKOM-a i Visokog upravnog suda RH – analiza prakse;
  • Preporuke za revizore.
  • Upravljanje izvršenjem ugovora i okvirnih sporazuma;
  • Kako se upravlja ugovorima javne nabave u doba epidemije (COVID-19)?
  • Izvršenje ugovora i ENP;
  • Izmjene ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma.
  • Što su financijske korekcije?
  • Kako izbjeći financijske korekcije?
  • Primjeri financijskih korekcija u RH.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2021-0084.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se