JAVNA NABAVA ZA POČETNIKE: OTVORENI POSTUPAK, UGOVOR, FINANCIJSKE KOREKCIJE (UPUTA SAFU-a)

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Otvoreni postupak (I. dio) – priprema, objava poziva i dokumentacije, komunikacija u postupku, otvaranje ponuda
  • Otvoreni postupak (II. dio) – pregled i ocjena ponuda, odlučivanje naručitelja i sklapanje ugovora
  • Otvoreni postupak (III. dio) – primjena Elektroničkog oglasnika javne nabave u RH (EOJN RH)
  • Javna nabava – izvršenje ugovora i okvirnih sporazuma
  • Financijske korekcije i javna nabava (Nova Uputa SAFU-a)
Vrijeme održavanja:
19. listopada 2023s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 172,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada u HRK: 1.295,93 HRK (+PDV) po sudioniku; Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK.
Naknada uključuje:
  • 143,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st.1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 29,00 EUR (+PDV, 13%) za za Bilten javne nabave u RH.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Marijana Raguž Knežević Glorija Raguž Blažević Martina Švegovec Zvonimir Jukić Ana Šimić Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Imenovanje stručnog povjerenstvo za javnu nabavu;
  • Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima;
  • Objava poziva na nadmetanje i dokumentacije o nabavi – komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata do roka za dostavu ponuda;
  • Javno otvaranje ponuda;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Postupak pregleda i ocjene ponuda sukladno zakonodavstvu iz područja javne nabave;
  • Odlučivanje naručitelja i sklapanje ugovora;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Otvoreni postupak – rad naručitelja u sustavu EOJN-a RH (objava poziva na nadmetanje, otvaranje ponuda, objava odluke);
  • Otvoreni postupak – rad ponuditelja u sustavu EOJN-a RH (predaja ponude);
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u primjeni EOJN-a RH i kako ih izbjeći.
  • Sklapanje i izvršenje ugovora o javnoj nabavi;
  • Izmjene ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma.
  • Što su financijske korekcije i kako ih izbjeći?
  • NOVA Uputa (SAFU-a) – Uputa o pripremi i provedbi postupaka nabave za korisnike bespovratnih sredstava s popisom najčešćih pogrešaka;
  • Primjeri financijskih korekcija u RH.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2023-0370.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se