JAVNA NABAVA ZA NARUČITELJE – NOVI EOJN RH, ENP, JAMSTVA, FINANCIJSKE KOREKCIJE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Otvoreni postupak kroz EOJN RH – za naručitelje
  • ENP – kroz propise i praksu
  • Javna nabava i jamstva – kako ih koristiti na ispravan način
  • Financijske korekcije i javna nabava (nova Uputa SAFU-a)
Vrijeme održavanja:
20. ožujka 2024s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 185,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 30,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Zvonimir Jukić Zoran Turuk Ana Šimić Zoran Blažević Martina Švegovec Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Otvoreni postupak – rad naručitelja u novom sustavu EOJN-a RH (objava poziva na nadmetanje, otvaranje ponuda, pregled i ocjena, objava odluke);
  • Korak po korak kroz novi EOJN RH, s primjerima iz prakse.
  • Otvoreni postupak – rad naručitelja u novom sustavu EOJN-a RH (objava poziva na nadmetanje, otvaranje ponuda, pregled i ocjena, objava odluke);
  • Korak po korak kroz novi EOJN RH, s primjerima iz prakse.
  • ENP – kriterij za odabir ponude, određivanje kriterija i ocjenjivanje;
  • Kriteriji za odabir ponude za nabavu robe, radova i usluga;
  • Aktualni primjeri iz prakse.
  • Kako ispravno definirati jamstva?
  • Kako prepoznati pogreške u jamstvima – najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Što su financijske korekcije i kako ih izbjeći?
  • NOVA Uputa (SAFU-a) – Uputa o pripremi i provedbi postupaka nabave za korisnike bespovratnih sredstava s popisom najčešćih pogrešaka;
  • Primjeri financijskih korekcija u RH.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2024-0051.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se