JAVNA NABAVA ZA NARUČITELJE I PONUDITELJE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Uloge subjekata u ponudi i ugovoru – zajednica, podugovaranje i oslanjanje
  • Dinamički sustav – odgovor na promjene na tržištu
  • Okvirni sporazumi – za naručitelje i ponuditelje
  • Pravna zaštita – aktualne odluke DKOM-a i VUS-a
Vrijeme održavanja:
16. veljače 2023s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 172,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada u HRK: 1.295,93 HRK (+PDV) po sudioniku; Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK.
Naknada uključuje:
  • 143,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 29,00 EUR (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 24 (Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH, IV. DIO).

Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 24.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Martina Švegovec Zoran Turuk Valentina Turkalj Anđelko Rukelj Zoran Blažević Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Zajednica ponuditelja u ponudi i ugovoru;
  • Podugovaranje u javnoj nabavi – uloge subjekata u ponudi i ugovoru;
  • Oslanjanje na sposobnost drugog subjekta – uloge subjekata u ponudi i ugovoru;
  • Izazovi u praksi i kako ih riješiti – primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Što je dinamički sustav nabave i za što se koristi?
  • Uspostava i provođenje dinamičkog sustava nabave – propisi i praksa;
  • Dinamički sustav u praksi – problemi i prednosti.
  • Kada i u kojim slučajevima primijeniti okvirni sporazum?
  • Priprema dokumentacije i postupak sklapanja ugovora o javnoj nabavi po okvirnom sporazumu;
  • Izvršenje ugovora po okvirnom sporazumu;
  • Najčešća pitanja u praksi vezana za okvirne sporazume.
  • Odluke DKOM-a i VUS-a s praktičnim primjerima;
  • Odluke DKOM-a i VUS-a – aktualnosti i promjena prakse;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja te prijedlozi za unapređenje rada.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2023-0003.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se