JAVNA NABAVA ZA NARUČITELJE I PONUDITELJE
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Uloge subjekata u ponudi i ugovoru – zajednica, podugovaranje i oslanjanje
- Dinamički sustav – odgovor na promjene na tržištu
- Okvirni sporazumi – za naručitelje i ponuditelje
- Pravna zaštita – aktualne odluke DKOM-a i VUS-a
Vrijeme održavanja:
16. veljače 2023; s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 172,00 EUR (+PDV) po sudioniku.
Naknada u HRK: 1.295,93 HRK (+PDV) po sudioniku; Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK.
Naknada uključuje:
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 24.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Naknada uključuje:
- 143,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 29,00 EUR (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 24 (Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH, IV. DIO).
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 24.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Martina Švegovec
, Zoran Turuk
, Valentina Turkalj
, Anđelko Rukelj
, Zoran Blažević
, Glorija Raguž Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Zajednica ponuditelja u ponudi i ugovoru;
- Podugovaranje u javnoj nabavi – uloge subjekata u ponudi i ugovoru;
- Oslanjanje na sposobnost drugog subjekta – uloge subjekata u ponudi i ugovoru;
- Izazovi u praksi i kako ih riješiti – primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
- Što je dinamički sustav nabave i za što se koristi?
- Uspostava i provođenje dinamičkog sustava nabave – propisi i praksa;
- Dinamički sustav u praksi – problemi i prednosti.
- Kada i u kojim slučajevima primijeniti okvirni sporazum?
- Priprema dokumentacije i postupak sklapanja ugovora o javnoj nabavi po okvirnom sporazumu;
- Izvršenje ugovora po okvirnom sporazumu;
- Najčešća pitanja u praksi vezana za okvirne sporazume.
- Odluke DKOM-a i VUS-a s praktičnim primjerima;
- Odluke DKOM-a i VUS-a – aktualnosti i promjena prakse;
- Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja te prijedlozi za unapređenje rada.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2023-0003.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870