JAVNA NABAVA ZA NARUČITELJE I PONUDITELJE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Dokumentacija o nabavi – kako izraditi zakonitu i kvalitetnu dokumentaciju o nabavi
  • Pregled i ocjena ponuda kroz propise i praksu
  • Odluke DKOM-a po fazama postupka javne nabave
  • Javna nabava kroz presude Visokog upravnog suda RH
Vrijeme održavanja:
14. srpnja 2021s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 21 (Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH).
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 21. Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević Martina Juričić Anđelko Rukelj Mihaela Matokanović Džimbeg Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Kako izraditi dokumentaciju o nabavi – opći podaci, podaci o predmetu nabave, osnove za isključenje gospodarskog subjekta, kriteriji za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti), ESPD, podaci o ponudi, ostale odredbe;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Postupak pregleda i ocjene ponuda sukladno zakonodavstvu iz područja javne nabave;
  • Najčešći propusti u praksi i kako ih otkloniti;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Nove odluke DKOM-a po fazama postupka, u 2021. godini;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja tijekom 2020/2021;
  • Prijedlozi za unapređenje rada naručitelja.
  • Postupak javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH, korak po korak kroz postupak i presude;
  • Najčešće pogreške naručitelja i ponuditelja u postupku i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2021-0228.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se