JAVNA NABAVA – PROPISI I PRAKSA

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Pojašnjenje i upotpunjavanje ponuda u postupku javne nabave (primjena članka 293. ZJN-a)
  • Provjera informacija navedenih u ESPD-u (primjena članka 262. ZJN-a)
  • Ažurirani dokumenti u postupku javne nabave (primjena članka 263. ZJN-a)
  • Okvirni sporazumi
  • Dinamički sustav
Vrijeme održavanja:
25. ožujka 2021s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 19 (Oslanjanje na sposobnost drugih subjekata – primjeri i problemi iz prakse).
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 19.
Predavači:
Sanda Božičević Martina Juričić Valentina Turkalj Zoran Turuk Glorija Raguž Blažević Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Što je dozvoljeno pojašnjavati i upotpunjavati u ponudama – primjena članka 293. Zakona o javnoj nabavi u praksi;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Primjena članka 262. Zakona o javnoj nabavi u praksi;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Sve o ažuriranim popratnim dokumentima – primjena članka 263. Zakona o javnoj nabavi i provedbenih propisa u praksi;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Kada i u kojim slučajevima primijeniti okvirni sporazum?
  • Priprema dokumentacije i postupak sklapanja ugovora o javnoj nabavi po okvirnom sporazumu;
  • Izvršenje ugovora po okvirnom sporazumu;
  • Najčešća pitanja u praksi vezana za okvirne sporazume.
  • Što je dinamički sustav nabave i za što se koristi?
  • Uspostava i provođenje dinamičkog sustava nabave – propisi i praksa;
  • Dinamički sustav u praksi – problemi i prednosti.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2021-0048.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se