JAVNA NABAVA – ODGOVORI NA PITANJA I PROBLEME IZ PRAKSE

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Popis radova, isporuka robe i usluga kao dokaz tehničke i stručne sposobnosti
  • Ažurirani dokumenti u postupku javne nabave
  • Novine u ENP-u i zelena javna nabava u praksi
  • Pravna zaštita, odluke DKOM-a i Visokog upravnog suda RH – analiza prakse
Vrijeme održavanja:
14. veljače 2020s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna (+PDV, 25%) naknada za edukaciju,
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 16 - (Dostava ažuriranih popratnih dokumenata – praksa i otvorena pitanja u RH).
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 16.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević Sanda Božičević Martina Juričić Zoran Turuk Anđelko Rukelj Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Uvjeti sposobnosti – tehnička i stručna sposobnost;
  • Popis kao dokaz – primjeri iz prakse (specifičnosti za različite predmete nabave);
  • Najčešće pogreške u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse.
  • Sve o ažuriranim popratnim dokumentima – primjena članka 263. Zakona o javnoj nabavi i provedbenih propisa u praksi;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • ENP (Ekonomski najpovoljnija ponuda) – kriterij za odabir ponude, određivanje kriterija i ocjenjivanje – novine u praksi;
  • Zelena javna nabava i kriteriji odabira – što je zelena javna nabava, kada i kako se može primijeniti;
  • Primjeri iz prakse.
  • Poslovni odnos naručitelja i ponuditelja tijekom žalbenog postupka;
  • Nove odluke DKOM-a po fazama postupka;
  • Odluke Visokog upravnog suda RH;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u postupcima javne nabave.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Evidencijski broj: 2019-0463.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se