JAVNA NABAVA I PROVEDBA PROJEKATA FINANCIRANIH IZ ESI FONDOVA
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Otvoreni postupak javne nabave
- Dokumentacija o nabavi – kako izraditi zakonitu i kvalitetnu dokumentaciju o nabavi
- Pregled i ocjena ponuda kroz propise i praksu
- Izvršenje ugovora s fokusom na ENP i financijske korekcije
Vrijeme održavanja:
23. travnja 2021; s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
- 900,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 21 (Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH).
Predavači:
Sanda Božičević
, Glorija Raguž Blažević
, Martina Juričić
, Zoran Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Otvoreni postupak javne nabave – priprema, tijek postupka i ugovaranje;
- Otvoreni postupak javne nabave i provedba projekata financiranih iz ESI fondova;
- Najčešći propusti u praksi i kako ih otkloniti;
- Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
- Kako izraditi dokumentaciju o nabavi – opći podaci, podaci o predmetu nabave, osnove za isključenje gospodarskog subjekta, kriteriji za odabir gospodarskog subjekta (uvjeti sposobnosti), ESPD, podaci o ponudi, ostale odredbe;
- Dokumentacija o nabavi i provedba projekata financiranih iz ESI fondova;
- Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
- Postupak pregleda i ocjene ponuda sukladno zakonodavstvu iz područja javne nabave i provedba projekata financiranih iz ESI fondova;
- Najčešći propusti u praksi i kako ih otkloniti;
- Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
- Određivanje kriterija ENP-a temeljem istraživanja tržišta;
- Izvršenje ugovora i kriterij ENP;
- Najčešće pogreške u Republici Hrvatskoj vezane za ENP i kako ih ispraviti;
- Financijske korekcije i ENP;
- Upravljanje izvršenjem ugovora, izmjene i raskid ugovora o javnoj nabavi.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2021-0085.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870