JAVNA NABAVA I PRIPREMA ZA 2023.

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Izmjene ZJN-a, uvođenje EUR-a i javna nabava, izvanredne okolnosti i upravljanje nabavom
  • Istraživanje tržišta i izvanredne okolnosti – od planiranja do izvršenja ugovora
  • Planiranje javne nabave za 2023.
  • Pravna zaštita – novine u sustavu i praksa DKOM-a i VUS-a
Vrijeme održavanja:
21. listopada 2022s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.300,00 kuna (+PDV) po sudioniku. Naknada u eurima: 172,54 eura (+PDV) po sudioniku; Tečaj: 1 euro = 7,53450 kuna.
 
    Naknada uključuje:
  • 1.080,00 kuna za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH – Jednostavna nabava.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH – Jednostavna nabava.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Martina Švegovec Zoran Blažević Sanda Božičević Anđelko Rukelj Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Izmjene ZJN-a i utjecaj na poslovanje naručitelja i ponuditelja;
  • Uvođenje EUR-a i javna nabava;
  • Utjecaj izvanrednih okolnosti na proces javne nabave – gdje nastaju problemi i koja su moguća rješenja.
  • Zašto moramo istraživati tržište;
  • Procijenjena vrijednost nabave i istraživanje tržišta;
  • Prilagodba tehničkih specifikacija ovisno o rezultatu istraživanja;
  • Istraživanje tržišta i ENP;
  • Istraživanje tržišta tijekom izvršenja ugovora;
  • Kako doći do potrebnih informacija – primjeri iz prakse.
  • Kako pripremiti plan nabave za 2023. sukladno Zakonu o javnoj nabavi u doba izvanrednih okolnosti?
  • Planiranje javne nabave za 2023. i uvođenje EUR-a;
  • Aktualna pitanja o planu nabave, registru ugovora i analizi tržišta u javnoj nabavi;
  • Propusti naručitelja u procesu planiranja i kako ih izbjeći – primjeri iz prakse.
  • Odluke DKOM-a u 2022. godini;
  • Presude VUS-a u 2022. godini;
  • Prijedlozi za unapređenje rada naručitelja i ponuditelja.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2022-0407.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se