ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA, ENP, JEDNAKOVRIJEDNOST, TROŠKOVNIK
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Istraživanje tržišta – obveza ili potreba naručitelja
- ENP – Ekonomski najpovoljnija ponuda u praksi, od istraživanja tržišta do izvršenja ugovora
- Jednakovrijednost kod tehničkih specifikacija
- Troškovnik – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
Vrijeme održavanja:
28. siječnja 2021; s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 20.
- 900,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 20 (Za naručitelje i ponuditelje: PITALI STE – ODGOVORILI SMO, odgovori i rješenja na pitanja i probleme iz prakse javne nabave).
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 20.
Predavači:
Zoran Turuk
, Zoran Blažević
, Martina Juričić
, Glorija Raguž Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Pravni okvir i obveze naručitelja;
- Specifičnosti i zahtjevi u Republici Hrvatskoj;
- Istraživanje tržišta i kriterij ENP;
- Povezivanje rezultata istraživanja tržišta i određivanje kriterija ENP-a;
- Kako doći do potrebnih informacija – primjeri iz prakse.
- Određivanje kriterija ENP-a temeljem istraživanja tržišta;
- Kriterij ENP kroz faze postupka, korak po korak;
- Izvršenje ugovora i kriterij ENP;
- Najčešće pogreške u Republici Hrvatskoj vezane za ENP i kako ih ispraviti;
- Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave vezani za ENP;
- Financijske korekcije i ENP.
- Na što i kada tehničke specifikacije smiju upućivati?
- Kriteriji mjerodavni za ocjenu jednakovrijednosti;
- Dokazna sredstva za jednakovrijednost.
- Sadržaj i priprema troškovnika – najčešće pogreške naručitelja i kako ih ispraviti;
- Popunjavanje troškovnika – najčešće pogreške ponuditelja i kako ih ispraviti;
- Postupak pregleda i ocjene troškovnika – najčešće pogreške i kako ih ispraviti.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2020-0480.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870