ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA, ENP, JEDNAKOVRIJEDNOST, TROŠKOVNIK

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Istraživanje tržišta – obveza ili potreba naručitelja
  • ENP – Ekonomski najpovoljnija ponuda u praksi, od istraživanja tržišta do izvršenja ugovora
  • Jednakovrijednost kod tehničkih specifikacija
  • Troškovnik – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
Vrijeme održavanja:
28. siječnja 2021s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 1.120,00 kuna (+PDV) po sudioniku, a uključuje:
  • 900,00 kuna naknada za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 220,00 kuna (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH br. 20 (Za naručitelje i ponuditelje: PITALI STE – ODGOVORILI SMO, odgovori i rješenja na pitanja i probleme iz prakse javne nabave).
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH br. 20. 
Predavači:
Zoran Turuk Zoran Blažević Martina Juričić Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Pravni okvir i obveze naručitelja;
  • Specifičnosti i zahtjevi u Republici Hrvatskoj;
  • Istraživanje tržišta i kriterij ENP;
  • Povezivanje rezultata istraživanja tržišta i određivanje kriterija ENP-a;
  • Kako doći do potrebnih informacija – primjeri iz prakse.
  • Određivanje kriterija ENP-a temeljem istraživanja tržišta;
  • Kriterij ENP kroz faze postupka, korak po korak;
  • Izvršenje ugovora i kriterij ENP;
  • Najčešće pogreške u Republici Hrvatskoj vezane za ENP i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave vezani za ENP;
  • Financijske korekcije i ENP.
  • Na što i kada tehničke specifikacije smiju upućivati?
  • Kriteriji mjerodavni za ocjenu jednakovrijednosti;
  • Dokazna sredstva za jednakovrijednost.
  • Sadržaj i priprema troškovnika – najčešće pogreške naručitelja i kako ih ispraviti;
  • Popunjavanje troškovnika – najčešće pogreške ponuditelja i kako ih ispraviti;
  • Postupak pregleda i ocjene troškovnika – najčešće pogreške i kako ih ispraviti.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Kutnjački put II A
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2020-0480.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se