GRADNJA – USLUGE I RADOVI, PRAKSA DKOM-a/VUS-a, IZVRŠENJE UGOVORA
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Usluge u gradnji i javna nabava (projektiranje, stručni nadzor, upravljanje projektom)
- Građevinski radovi i javna nabava – korak po korak kroz propise i praksu
- Pravna zaštita – aktualne odluke DKOM-a i VUS-a
- Izvršenje ugovora – financijske korekcije, ENP, promjena cijena
Vrijeme održavanja:
31. ožujka 2023; s početkom u 09:00 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 172,00 EUR (+PDV) po sudioniku.
Naknada u HRK: 1.295,93 HRK (+PDV) po sudioniku; Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK.
Naknada uključuje:
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Naknada uključuje:
- 143,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 29,00 EUR (+PDV, 13%) naknada za Bilten javne nabave u RH (Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH).
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Predavači:
Marijana Zvonar
, Martina Švegovec
, Anđelko Rukelj
, Ana Šimić
, Zoran Blažević
, Glorija Raguž Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Obavljanje poslova i djelatnosti projektiranja;
- Obavljanje poslova i djelatnosti stručnog nadzora građenja;
- Obavljanje poslova i djelatnosti upravljanja projektom gradnje.
- Građevinski radovi – dokumentacija o nabavi, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave;
- Građevinski radovi – provođenje postupka javne nabave, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
- Aktualna pitanja i odgovori vezani za praksu DKOM-a i VUS-a;
- Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja tijekom 2022/2023. godine;
- Prijedlozi za unapređenje rada naručitelja i ponuditelja.
- Izvršenje i upravljanje ugovorima o javnoj nabavi u doba izvanrednih okolnosti;
- Izvršenje ugovora i financijske korekcije;
- Izvršenje ugovora i ENP;
- Izvršenje ugovora i promjena cijena – Zaključak Vlade RH o postupanju radi ublažavanja posljedica poremećaja cijena građevinskog materijala i proizvoda;
- Izvršenje ugovora i promjena cijene kod nabave robe i usluga.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.
Evidencijski broj: 2023-0073.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870